تور دبی لحظه آخری | دیدنیهای دبی

تور دبی لحظه آخری | دیدنیهای دبی

, قیمت تور دبی , تور ارزان دبی , هتل دبی , تور دبی ارزان
تور دبی لحظه آخری | دیدنیهای دبی

تور دبی لحظه آخری | دیدنیهای دبی

, قیمت تور دبی , تور ارزان دبی , هتل دبی , تور دبی ارزان

برج خلیفه

برج خلیفه ـ جاهای دیدنی دوبی


برج خلیفه یکی از برجسته‌ترین سازه‌ها و جاهای دیدنی دبی است که با ۸۲۹ متر ارتفاع، مرتفع‌ترین آسمان‌خراش جهان و مشهورترین مکان در شهر دبی شناخته می‌شود. ساخت این برج در سال ۲۰۰۴ شروع شد و در سال ۲۰۱۰ به پایان رسید. بالا رفتن از این برج بلند و دیدن مناظر شهر دبی از طبقه‌ی صد و بیست و چهارم (سکوی مشاهده‌ی بیرون برج) این سازه‌ی غول‌پیکر برای هر گردشگری جذابیت‌های خاص خود را دارد.


شما می‌توانید از بالای این آسمان‌خراش شاهد مناظر زیبای شهر دبی از ارتفاعی بسیار بالاتر از سطح معمول باشید. آسانسور فوق پرسرعت این برج شما را تا جایی بالا خواهد برد که در یک گردش ۳۶۰ درجه بتوانید از یک طرف نمایی‌ از بیایان‌های وسیع امارات و از سمت دیگر اقیانوس را تماشاگر باشید. نمای شهر دبی از بالای این ساختمان مرتفع چنان جذاب است که این برج شب‌ها اغلب پذیرای عکاسانی است که علاقه‌ی زیادی به ثبت و ضبط تصاویر جذاب از این امیرنشین مدرن دارند.


توصیه می‌کنیم برای آنکه بتوانید به بالاترین نقطه‌ی این برج بروید و با محدودیت انتخاب روبه‌رو نشوید، بلیط ورودی برج خلیفه را به‌موقع تهیه کنید. مخصوصا اگر برای آخر هفته قصد بازدید از بزرگ‌ترین آسمان‌خراش دنیا را دارید.


در زمین پشت برج خلیفه، تفرجگاهی زیبای با پیاده‌رویی وسیع دورتاردور برج را فرا گرفته است. این محوطه‌ دریاچه‌ای با آبنما و فواره‌های شگفت‌انگیز دارد که هر روز در زمان‌های معین تصاویر جذابی از بازی نور و آب را برای گردشگران زیادی که به برج خلیفه و محوطه‌ی اطراف آن می‌آیند، به نمایش می‌گذارد.


برج خلیفه در مرکز شهر دبی و در خیابان شیخ زاید واقع شده است و ورودی آن در داخل دبی‌مال قرار گرفته است


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.